måndag 2 december 2013

Ny häst!



















Nytt hästmönster! Älsklingshästen finns som dynvar och prydnadskuddar. Jag har ritat många hästmönster under mina år som textiltryckare. Inte så konstigt eftersom jag hållit på med hästar en hel del. Jag började rida i 8-årsåldern vid Korsholms Ridskola, därefter blev det Vasa Hubertus, som var mitt andra (eller första...) hem under många år. Sedan blev det studier, flytt till Åland, hästuppehåll några år och några barn. Nya tag, jag började rida vid Stall Aftonsol och senare även hos Midgårds Islandshäststall. Älsklingshästarna har varit många. Konstigt nog har jag lagt det här med ridning och hästar bakom mig, förutom att jag ritar och trycker hästar. Egentligen känns det bra, livet går vidare och allt har sin tid, det kommer nya saker hela tiden. Jag önskar en fartfylld vecka till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar